FML...

Seriöst, hata att vara sjuk, sitter o stirrar mig blind ut genom fönstret ut på banan där hästarna är, åhh vad jag vill rida nu säger ja bara!
Ja dagen har inte hänt ett skit,
Spydde slem, nomnom
drukit kaffe
kollat film
plockat ur o in diskmaskinen
hängt upp tvätten

Ja denna dag är som sagt seg, spec. när mor o far jobbar -.-
Aja, får väl försöka sova en timme till, kanske huvudvärken släpper också,
kommer förhoppningsvis ett till inlägg ikväll, med bilder från gammla tider :)

XOXO
Alexandra :*



Kommentarer
Teamponnymuppparna - ina

Sv: Oj, ja dom kan ju vara lite svåra ibland. Hoppas det blir bättre, lät rätt jobbigt att ha det så...

Okej, hoppas dom har något bra att säga iaf! :)

Min ena häst stegrar exakt hela tiden, är inte så kul. Så fort han inte får som han vill så reser han sig, lågt i början men fortsätter bara högre och högre, har varit på väg att ramla baklänges några gånger till och med...Är inte så kul:/ Inte för att jag direkt är intresserad av att söka till PA, Tajvino, som han heter, har han endast då jag är en av få som klarar av att rida han då han är lite "spec"

Min andra häst har nog inge mer problem än att hon brunstar hela tiden, så fort hon ser en ny häst så blir hon brunstig och blir seg och lyssnar inte för skänklar eller någonting, kan vara rätt jobbigt kan jag ju säga. Tur är det ganska lugnt på vintern, sommaren är värre men ska prata med en kvinna som har örter som jag nog ska ge henne i sommar så hon går att träna :)



Du har en väldigt fin häst! :)

2012-01-13 @ 17:29:30
URL: http://ponnymuppparna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0