Hej och God Morgon!

Jag heter Karin Björkman och det är jag som ska gästblogga här i en vecka. Skulle egentligen ha börjat blogga här i måndags men det blev inte så tyvärr eftersom jag har varit hos min pojkvänn som bor i Göteborg. Kom hem igår kl 21:00 och jag var så trött efter att ha åkt tåg i två timmar så jag orkade inte sätta mig vid datan och blogga. Men nu så gör jag det så hoppas att ni är glada för det. Har tänkt att jag ska skriva minst ett inlägg varje dag! :)
Okej, jag ska ta och berätta lite om mig själv.
Jag är en glad hästtjej på 16 somrar och bor på en bondgård lite utanför Töreboda. Har en egen häst som heter Finnegan, född 1994 och är 174 cm i manken. Så han är stor! Tävlar en hel del på honom upp till 110 cm och vi har lyckats riktigt bra under de två år jag har haft honom. Jag tävlar även på min systers häst Echantress, ett piggt sto på 164 cm i manken som hoppar allt hon ser! :)
Jag och Alexandra känner varandra eftersom vi går i samma klass och det är jag glad över! Det är ju kul att vi båda går på ett teaterprogram och vi är båda hästintresserade och tävlar i ridsport. Det blir ju ganska mycket hästsnack som  ni kan tänka er. :)
Här är jag och Finnegan i Tibro när vi vann för första gången! Lycklig tjej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0