Laeryds Milton, I Miss U... <3

jag torkar bort en tår, fast fler kommer rinna
jag sluter mina ögon, glider fram genom dimma
försöker vara stark i stunder av smärta
hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta
men smärtan vägrar dämpas så jag fortsätter kämpa
försöker vara glad och jag fortsätter skämta
men ingenting kan någonsin bli som förut
tar en tyst minut innan tiden tar slut
och jag hatar det ja gjort, men jag älskar dig ju så
allt gick alldeles för fort, men jag måste förstå
men jag har svårt att fatta,
jag trampar på, fast det känns så hårt
men det finns ingenting som kan stilla min gråt
jag vill känna din närhet och höra dej gnägga
tiden som har varit har fått mej att fatta

jag vill vara hos dej och smeka din mule
om jag så ska springa dit du är i en motvind
du är en ängel från himlen djupt i mina ögon
ligger i min säng och tårarna rinner
känner hur livet sakta försvinner
jag vill vara med dej och hålla dej nära
du finns i allt, tankar och blod
men det ska vara du och jag på denna jord
ett sista farväl med snara runt halsen
jag sparkar bort stolen, jag har dansat sista dansen
Ängrar detta inlägg till minnet av min saknade b-ponny, som inte finns hos mig idag.
Vet inte hur du har de,
Men en dag ska ja hämta dig, Ja lovar!



Kommentarer
Stallbrudarnaa - Nathalie ♥

asfin blogg, kolla gärna in våran nystartade blogg & säg vad du tycker ! :)

2012-01-16 @ 15:06:52
URL: http://stallbrudarnaa.blogg.se/
Marika Elftorp

Vilken fin blogg! Titta gärna in på min blogg och släng in någon kommentar! :)

2012-02-04 @ 19:01:21
URL: http://Marikaelftorp.devote.se
AnnaMalin Lyden

Hej, vet inte om du minns mig eller om du ens är den Alexandra jag tänker på men jag är nästan helt säker på att ni köpte Milton av mig i Jönköping för flera, flera år sedan!



Hade gärna viljat veta lite om var Mille står idag och se lite bilder osv..!



Du kan väl höra av dig till mig oavsett? :)

[email protected]



Hade gärna viljat veta lite om var Mille står idag och se lite bilder osv..!



Kram på dig!

2012-05-09 @ 18:35:42
URL: http://annamalinlyden.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0