OBS!

INGET HÄSTRELATEAT NU! MÅSTE BARA SKRIVA AV MIG LIIITE...


Seriöst, mitt liv börjar spåra ur, precis som om ja var ett tåg som kommer försnabbt in i krvor o man känner hur varje kurva blir snävare o farten ökas varje ny dag. Åh mor o far hjälper mig att sakta ner, men de lixom funkar inte. de är så mkt på en gång just nu. De ända ja vill är att hoppa av. o bara gå en sväng, eller lägga sig ner i några veckor. Ja är inte längre den människa ja en gång varit, har blivit en mer tuff sak, som ja egentligen inte är. De skrämmer mig ibland att höra mig själv, eller ens se mig själv. Därför ska ja bli som förut, ska börja låsa in mig hemma igen, bli samma flicka som ja en gång var, lägga all extra tid på min älskade, eftersom han är den ända som betyder allt för mig, utöver min familj. Familj, Ja kan inte beskriva med ord hur mkt de har hjälpt mig, Mamma o Pappa gör verkligen allt för mig, o Jag älskar dom. Utan dom hade ja inte alls varit där ja är idag. O utan min vackra älskling, skulle ja förmodligen inte ens skriva denna text. Utan han, skulle ja inte klara mig. De är alltid han som får mig på benen, tårka tårarna o kämpa vidare. Men nu de senaste änns de som om ja har svikit han mer o mer. Detta äter mig innombords. Därför tänker ja lägga all tid på honom hädanefter! Vi ska nå våra mål, de kommer vi göra, om vi hjälps åt. Jag Älskar Dig Min Prins.


/ Alle


Kommentarer
Mirjam

Underbara du, du gör mig orolig <3

2012-03-22 @ 07:27:56
URL: http://jomihorses.blogg.se/
Mirjam

sv: säkert? Finns här om det är nått <3

Ja vi måste va, vi har ju inte vart på mega länge. Visst har hon, hon har blivit rundare överallt och börjar se ut som en häst.

Vi får höras!

Puss <3

2012-03-25 @ 22:31:18
URL: http://jomihorses.blogg.se/
sanna

älskling? talk to me baby <3 Det kommer bli super!

2012-03-26 @ 22:07:58
URL: http://sannapetersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0